Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ΕΛΛΑΔΑ ΤΑΞΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: ΑΡΘΡΟ ΝΙΚΟΥ ΔΕΛΗΑΓΓΕΛΟΥ


Αγαπητοί Συνάδελφοι

Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την ίδρυση της Παράταξής μας και η επιλογή να μην προβώ σε ανακοινώσεις, ως επικεφαλής αυτής (πράττοντας το καθιερωμένο), ήταν μια πράξη σημειολογική και αποτελεί το χαρακτηριστικό εκείνο γνώρισμα που κάνει την Παράταξή μας διαφορετική. Το κείμενο της Διακήρυξης (βλ. Εδώ), πιστεύω ότι δίνει απόλυτα το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί αυτή η παράταξη, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας των σκοπών της, των επιδιώξεων της, αλλά και των στόχων της. Στην Παράταξη αυτή υπάρχει απόλυτη ισότητα μεταξύ των μελών και αυτό είναι ορατό και διακριτό από τον καθένα. Δεν είναι μια παράταξη όπου υπάρχει αρχηγός, με την στενή έννοια, όπως την ξέραμε στο παρελθόν, μέσα από τις ήδη υπάρχουσες παλιές παρατάξεις στον Κλάδο. Υπάρχει ο επικεφαλής, ο οποίος, αναλαμβάνει κυρίως τον ρόλο του συντονιστή της ομάδας των στελεχών που την απαρτίζουν. Οι κοινοί στόχοι που προκύπτουν μέσα από την συζήτηση, η κοινή λογική, η τεχνολογία που μας επιτρέπει πλέον να επικοινωνούμε και να διατυπώνουμε προβληματισμούς, απόψεις και να διαμορφώνουμε θέσεις που αφορούν το ταξί, κάνει, όσο ποτέ, τις συνθήκες ευκολότερες για την δημιουργία μια τέτοιας πανελλαδικής εμβέλειας παράταξης.
Η Παράταξη αυτή δεν ήρθε με παρθενογένεση, αλλά ούτε είναι αποτέλεσμα οργάνωσης κανενός Μέντορα. Όλα αυτά τα χρόνια, στελέχη του Κλάδου, με άποψη και με ουσιαστικές προτάσεις για τα τεκταινόμενα, με αγάπη για το ταξί, διάθεση και όραμα για δουλειά και ανιδιοτελή προσφορά, επικοινωνούσαν και δούλευαν μέσω του διαδικτύου κυρίως, αλλά και προσωπικών επαφών. Μεταξύ άλλων, έκαναν παρεμβάσεις ουσιαστικές, με επιστολές τις οποίες διαμόρφωναν και συνυπέγραφαν. Απόψεις τεκμηριωμένες, που ωφέλησαν και ωφελούν τον Κλάδο, στο υπάρχον νομικό πλαίσιο, καθώς και προτάσεις αλλαγής των στρεβλώσεων που ταλανίζουν αυτόν. Θα θυμάστε όλοι την περίφημη επιστολή των πέντε στελεχών, για την υποχρεωτικότητα στο επικόμιστρο, που τελικά αποτέλεσε το εφαλτήριο για την αλλαγή στο νομοσχέδιο που έδωσε στα ραδιοταξί τη δυνατότητα να μπορούν να είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με τις νέες εταιρίες παροχής υπηρεσιών ταξί. Δεν φοβηθήκαμε φραστικές επιθέσεις και δεν λιγοψυχήσαμε σε πιέσεις και τηλεφωνήματα γιατί ξέραμε ότι πράττουμε το σωστό, προσαρμοσμένο στην πραγματικότητα. Αυτό θα συνεχίσουμε και μετά τις εκλογές. Λευκή επιταγή δεν πρόκειται να πάρει κανένας. Δεν φοβηθήκαμε την επίθεση και συσπείρωση του παλιού απέναντι στο νέο, γιατί ξέραμε ποιο είναι το σωστό και το υποστηρίξαμε όλοι μαζί και με τον τρόπο του ο καθένας. Στο Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης βγήκαμε με κοινή επιστολή που διάβασα εγώ, δίνοντας το στίγμα της νέας παράταξης, της οποίας ουσιαστικά είχαμε προαναγγέλλει την δημιουργία, γιατί ήταν φανερό πλέον, ότι το Νέο έψαχνε να βρει τρόπο να αλλάξει τα πράγματα και να βγει στην επιφάνεια του τέλματος, για να ανασάνει. Η αδράνεια και η νωχελικοτητα είναι εχθρός της αλλαγής, του καινούριου και της ελπίδας.
 Αποφασίσαμε λοιπόν, ότι θα έπρεπε να ξεκινήσει μια Κίνηση, που να σηματοδοτεί την αλλαγή αυτής της απαράδεκτης κατ’ εμάς Διοίκησης και του τρόπου με τον οποίο αυτή συνδικαλίζεται και υποκύπτει· εξ αυτής (της Διοίκησης), διάγει «διαπλεκόμενος» την διοικητική του πορεία αυτός ο Κλάδος τα τελευταία χρόνια. Και το πράξαμε, με την ίδρυση της Παράταξης αυτής, που δεν αποκλείει κανέναν και που δίνει λόγο και χώρο ισότιμα και ισομερώς σε όλους.
 Αποφασίσαμε να φέρουμε έναν διαφορετικό συνδικαλιστικό πολιτισμό, ο οποίος, κατά την άποψη μας, είναι απαραίτητος για την αλλαγή της πορείας που πρέπει να ακολουθήσει ο Κλάδος, έτσι ώστε, κατά πρώτον, να εξασφαλίσει την ύπαρξή του μέσα σε αυτό το -εν πολλοίς- άσχημο και καταστροφικό νομοθετικό πλαίσιο που έχει επιβληθεί με την ανοχή και τη συνενοχή της παλιάς και φθαρμένης ηγεσίας μας τα τελευταία τρία χρόνια, και κατά δεύτερον, να μπορέσει να ανακτήσει και να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, εντός ενός διαφορετικού νομοθετικού και θεσμικού πλαισίου που οφείλουμε να διεκδικήσουμε και να απαιτήσουμε, πλαίσιο τέτοιο που με την ισχύ και την εφαρμογή του απ’ τον Κλάδο θα συμβάλλει στη δημιουργία νέων δομών ικανών να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των συναδέλφων μας. Το πράξαμε ιδρύοντας την Παράταξη «ΕΛΛΑΔΑ ΤΑΞΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ».
Αγαπητοί συνάδελφοι αν αποφασίσατε κι εσείς ότι δεν πάει άλλο, ότι πλέον πρέπει να μπει ένα τέλος σε κάθε παλιό, δοκιμασμένο και αποτυχημένο, να απομονώσουμε και να καταστρέψουμε κάθε -υφιστάμενη και δρώσα ακόμη- παραφυάδα κομματικού συνδικαλισμού (κάτι που και ως όρος ακόμη δεν θα έπρεπε, κατά την γνώμη μου, να υφίσταται), σας καλώ να συμπορευτούμε! Εφόσον συμμερίζεστε αυτές τις διαπιστώσεις, αυτές τις σκέψεις, συνταχτείτε μαζί μας, συνταχθείτε με τους κοινούς στόχους και σκοπούς, έτσι ώστε να παλέψουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για να αλλάξουμε την πορεία του Κλάδου μας και να ανακτήσουμε την ελπίδα που μας στέρησε τόσα χρόνια η παλιά, φθαρμένη, αποτυχημένη, ευελπιστούμε και απερχόμενη, αντίληψη και πρακτική. 

10 Νοεμβρίου 2014
Με Εκτίμηση!
Δεληάγγελος Νίκος
πρόεδρος Σωματείου Ταξί Χαλκιδικής
επικεφαλής Παράταξης
«ΕΛΛΑΔΑ ΤΑΞΙ ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου